Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Ενημερώσεις συναδέλφων (για διάβημα στην διεύθυνση, για αδυναμία ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και για εγγραφές σε ΕΣΗΕΑ) 13/2/2011

Από Τάσο Αναστασιάδη
Προς: Συναδέλφους του Βήματος
Θέμα: Διάβημα σε διεύθυνση για ιντερνέτ και εκπροσώπηση, ενημέρωση για εγγραφές σε ΕΣΗΕΑ και για αδυναμία χρήσης του email μου.
Ημερ/νία: 13/2/2011

Συνάδελφοι,
1) Διάβημα σε διεύθυνση Βήματος
Σας επισυνάπτω στην επόμενη ανάρτηση την επιστολή μου προς τη διεύθυνση του Βήματος, που αφορά 2 θέματα (το χαρακτηρισμό της δουλειάς στο webdesk και την αποκατάσταση των δυνατοτήτων άσκησης της εκπροσώπησής σας). Καθώς η επιστολή είναι εύγλωττη, δεν χρειάζεται να προσθέσω ο,τιδήποτε.
2) Ακύρωση της ηλεκτρονικής μου αλληλογραφίας
Απλώς επισημαίνω ότι, όπως θα καταλάβετε από το β'σημείο, δεν έχω πλέον τη δυνατότητα να σας στέλνω emails και, για αυτό, θα πρέπει να ενημερώνεστε απευθείας από το blog του εκπροσώπου. Το μόνο ίσως βοηθητικό, θα ήταν να εγγραφείτε στο blog του εκπροσώπου (πηγαίνοντας στη δεξιά στήλη κάτω-κάτω, εκεί που λέει “εγγραφή σε blog” και μετά subscribe), αλλά και με αυτό απλώς θα προσθέσετε έναν φάκελο στα bookmarks (ή favorites) που θα περιέχει τις τελευταίες αναρτήσεις!
Ακόμα επισημαίνω ότι, προφανώς, ούτε εσείς έχετε τη δυνατότητα να μου στέλνετε email όπως κάνατε ώς τώρα (στην κλασική μου διεύθυνση του οργανισμού anastassiadis@dolnet.gr ). Όχι γιατί το email αυτό δεν υπάρχει θεωρητικά, αλλά γιατί δεν έχω πλέον την πρακτική δυνατότητα κανονικής πρόσβασης σε αυτόν. Εντός του οργανισμού πρέπει να παρακαλάω συναδέλφους να μου δανείζουν για λίγο το computer τους για να βλέπω τα email μου, ενώ από έξω από τον οργανισμό ο server κόβει κάθε πρόσβαση. Κατά συνέπεια, εάν θέλει κανείς να μου στείλει email μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο το τυπικό email του εκπροσώπου, δηλαδή το esiea.tovima@gmail.com. Ελπίζω η εταιρεία να αποκαταστήσει τις συνθήκες της εκπροσώπησης και να επανέλθουμε στην πρότερη τουλάχιστον κατάσταση.
3) Εγγραφές σε ΕΣΗΕΑ
Τέλος, ενημερώνω ότι την Παρασκευή που έρχεται, 18/2/2011 λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για εγγραφή στην ΕΣΗΕΑ. Μπορείτε να ενημερωθείτε απευθείας από την αντίστοιχη σελίδα του σωματείου, στη διεύθυνση: http://www.esiea.gr/gr/2arxeio/2011/01/07.htm
Σε σχέση με τις εγγραφές αυτές, υπενθυμίζω ότι οι συνάδελφοι που είχαν ενθαρρυνθεί από εμένα (και το μεικτό) πέρυσι να υποβάλουν αίτηση αν είχαν τα ουσιαστικά προσόντα χρόνου στο επάγγελμα ακόμα και αν δεν διέθεταν τα τυπικά του ταμείου, όλοι αυτοί οι συνάδελφοι έγιναν δεκτοί στο σωματείο (εκτός από δύο περιπτώσεις όπου οι συνάδελφοι δεν έκαναν τον κόπο να επισυνάψουν το ποινικό τους μητρώο). Λυπάμαι που αρκετοί συνάδελφοι ήταν σε αυτή την κατάσταση και δεν πείστηκαν από εμένα είτε να κάνουν αρχικά αίτηση είτε να κάνουν κατόπιν προσφυγή.
Για φέτος, θα ισχύσουν περίπου τα ίδια πράγματα. Κατά συνέπεια, παραπέμπω στις σχετικές περσινές αναρτήσεις:
Τέλος, διευκρινίζω ότι η ημερομηνία λήξης των υποψηφιοτήτων μην απογοητεύσει: αν δεν προλαβαίνετε να μαζέψετε όλα τα χαρτιά, δεν πειράζει. Τα μαζεύετε και εκπρόθεσμα, φτάνει την αίτηση (και ό,τι καταφέρετε να μαζέψετε) να την κάνετε εγκαίρως.
Συναδελφικά,
Τάσος Αναστασιάδης
εκπρόσωπος Βήματος στο μεικτό της ΕΣΗΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου