Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Διαμαρτυρία για αποκλεισμό συναδέλφου από την ψηφοφορία, 4/2/2013

t2esiea_am_040213.pdf Download this file

Από: Τάσο Αναστασιάδη, εκπρόσωπο του Βήματος στο Μεικτό της ΕΣΗΕΑ

Προς: ΕΣΗΕΑ

Κοιν/ση: ΠΟΕΣΥ, συνάδελφοι του Βήματος

Συνημμένο: Επιστολή Άννας Μήτρου

Θέμα: Διαμαρτυρία για αποκλεισμό συναδέλφου από την ψηφοφορία

Ημ/νία: 4/2/2013

Συνάδελφοι,

Σας επισυνάπτω επιστολή διαμαρτυρίας της συναδέλφου μας, Άννας Μήτρου, για το σημερινό αποκλεισμό της από την ψηφοφορία για εκπρόσωπο του Βήματος στο Μεικτό της ΕΣΗΕΑ.

Είναι πράγματι αδιανόητο η συνάδελφος, που τόσα χρόνια συμμετέχει κανονικά με εξαρτημένη επί της ουσίας σχέση στο συλλογικό εργαζόμενο του Βήματος, να βλέπει ξαφνικά να της απαγορεύεται η συμμετοχή στις ψηφοφορίες.

Τουλάχιστον στο Βήμα, τέτοια ζητήματα τα λύναμε ώς τώρα, χωρίς να προσφεύγουμε σε νομικίστικες υπεκφυγές και απαγορεύσεις (όχι μόνο εγώ ως εκπρόσωπος, αλλά και ο συνάδελφος που είχε προηγηθεί): για όλους τους εργαζόμενους στο Βήμα είναι αδιανόητο η συναδέλφισσα, παλιό μέλος της ΕΣΗΕΑ, να μην έχει τα ίδια δικαιώματα, με πρόφαση ότι ο εργοδότης αρνείται να συμμορφωθεί με την πραγματική σχέση εργασίας που έχει συνάψει!

Ακόμα χειρότερα, καθώς η παρεμπόδιση της συναδέλφου από την ψηφοφορία αποτελεί οπισθοχώρηση τη στιγμή που, όπως γράφει και η ίδια, “με τη γενικότερη απορρύθμιση της εργασίας, οι ευάλωτες, ελαστικές και εξαθλιωμένες μορφές εργασίας πολλαπλασιάζονται...

Συναδελφικά

Τάσος Αναστασιάδης

Εκπρόσωπος εργαζομένων Βήματος στο Μεικτό της ΕΣΗΕΑ



Από: Άννα Μήτρου, μέλος της ΕΣΗΕΑ, εργαζόμενη στο Βήμα

Προς: Τάσο Αναστασιάδη, εκπρόσωπο συντακτών του Βήματος στην ΕΣΗΕΑ

Θέμα: Διαμαρτυρία για αποκλεισμό μου από την ψηφοφορία

Ημ/νία: 4/2/2013

Συνάδελφε,

Διαμαρτύρομαι έντονα γιατί σήμερα, στις εκλογές για εκπρόσωπο του Βήματος στο Μικτό της ΕΣΗΕΑ, η εφορευτική επιτροπή του σωματείου μου αρνήθηκε το δικαίωμα μου να λάβω μέρος στην ψηφοφορία. Η δικαιολογία που μου δόθηκε είναι ότι δεν είμαι στον κατάλογο μισθοδοσίας του ΔΟΛ -καθώς πράγματι πληρώνομαι με δελτίο υποτιθέμενης “παροχής υπηρεσιών”.

Το επισημαίνω, καθώς είναι η πρώτη φορά που το σωματείο μου μου αρνείται το δικαίωμα να λάβω μέρος στην εκλογή του εκπροσώπου μας -παρ,ότι η δουλειά μου εδώ και πάνω από έξι χρόνια εξακολουθεί να είναι η ίδια εξαρτημένη εργασία (με ωράρια, κλπ.) και με μορφή πληρωμής το λεγόμενο “μπλοκάκι”, καθώς ο εργοδότης συστηματικά αρνιέται να προβεί σε κανονική πρόσληψη.

Ξέρω πως υπάρχει μόνο μία υποψηφιότητα, αυτή τη φορά, και άρα δεν τίθεται θέμα επιλογής προσώπων. Ωστόσο, η στέρηση του δικαιώματός μου να εκπροσωπούμαι όπως όλοι οι εργαζόμενοι από το σωματείο μου είναι επί της αρχής που είναι απαράδεκτη. Ακόμα περισσότερο τώρα που, με τη γενικότερη απορρύθμιση της εργασίας, οι ευάλωτες, ελαστικές και εξαθλιωμένες μορφές εργασίας πολλαπλασιάζονται.

Θα ήθελα να προσφύγω και να κάνω ένσταση. Όμως, καταλαβαίνω ότι δεν πρόκειται για νομικό ή καταστατικό ζήτημα. Είναι γενικότερα θέμα απαξίωσης της πραγματικής εργασίας και για αυτό καταφεύγω στον εκπρόσωπό μας, για να το θέσει συνδικαλιστικά και πολιτικά στο σωματείο μας.

Ευχαριστώ

Άννα Μήτρου

Συντάκτρια (διόρθωση) στο Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου